Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In with Facebook

Manchester United-stervertegenwoordigers geworden

Middenvelder van Manchester United: Earl Jazz was te
Real Madrid Jasje
correct dat het doel van Rode Duivels het jaar is om het kampioenschap te winnen
Manchester United ster Lingard zei, toen Ferguson voorspelde zijn zeer correct - hij ging tot 25-jaar-oud om volledig op de klippen.

Lingard is de nieuwe generatie Manchester United-stervertegenwoordigers geworden

Lingard is een geboren Manchester-man, is op 8-jarige leeftijd lid geworden van de Manchester United Youth League en is in 2011 als eerste team toegetreden. Echter, voordat het 2014/15 seizoen op basis van het eerste team, werd Lingard meerdere malen uitgeleend, speelde voor Leicester City, met inbegrip van Birmingham Voetbalschoenen , Brighton en Derby County en andere underdog. Te dien einde, Manchester United zijn niet herbruikbaar Lingard had het idee van het verlaten van het team ontsproten, maar zodra hij en zijn vader samen en praat Ferguson, Ferguson duidelijk verteld Lingard, hij is alleen volledig vrij te geven hun talent op de leeftijd van 25 tot .

Lindgard, die dit seizoen 11 doelpunten scoorde, is nu overtuigd van de woorden van Ferguson. Lingard werd geboren in 1992, zei hij: "Ferguson zei na de opmerking, mijn vader en ik vertrouw hem, die duidelijk had gelijk, hij had gelijk, ik denk dat nu is mijn tijd, en ik Wetende dat we moeten opstaan ​​en verantwoordelijkheid moeten nemen, dat is wat ik nu aan het doen ben. "

Nu, Lingard ook hopen dat vanwege hun uitstekende prestaties geselecteerd voor Engeland om deel te nemen aan de World Cup van deze zomer, maar voor nu, hij alleen bezorgd over de prestaties van Manchester United. Voor aanvang van het seizoen bepaalden hij en Rushford elk hun doelen voor het seizoen. Lingard zei: "In de Argentinië shirts eerste paar seizoenen pas ik me nog steeds aan aan het Premierschap, wanneer ik dit seizoen alleen maar wil spelen, heb ik doelen, doelen en assists bepaald, wanneer je een doelpunt scoorde, zeker op eigen kracht Het vertrouwen van een grote hulp. "

In de afgelopen zes wedstrijden scoorde Lingard effectief vijf doelpunten, goed gevulde Lukaku schaarste-doelen, en werd geleidelijk een belangrijk pion Mohammed aanvalsysteem, maar Manchester United maar in de afgelopen vier wedstrijden League won slechts één spel dat Manchester City verschil opgelopen tot 15 punten zal worden verdeeld, maar de retoriek Verenigde Lingard doel is altijd het kampioenschap.

Lingard aanstaande maandagavond voor Manchester United
Cleveland Cavaliers shirts
spelen Stoke City, zei: "Manchester United is een club Real Madrid Jasje
nooit gezien als het enige doel van het kampioenschap, als de tweede is dat we nu aan het feit dat we zullen accepteren accepteren, maar we hopen Win altijd, ons doel is altijd het kampioenschap, we zijn altijd bereid om het kampioenschap te winnen, hetzelfde geldt voor de coach en we zijn elk seizoen de kampioenen.
Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.nl/

Sign In or Register to comment.