Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Sign In with Facebook

Asus a41-x550a Accu Kwaliteits en Laagste Prijs

edited July 17 in Everything Else

Praat met de meeste PC-fanaten vandaag, worden ze gamers of ontwikkelaars en vraag hen welke technologie ze zijn het meest geïnteresseerd zijn in voor het volgende jaar of zo en u zult waarschijnlijk horen over 4K ergens in de discussie. Accu Asus a41-x550a Terwijl de wereld van consumentenelektronica en HDTV is vastgelopen in de sleur van 1080p voor geruime tijd nu, computers, zijn smartphones en tablets race in de richting van hogere resoluties en hogere pixel dichtheid. 4K is een ontwikkelende standaard dat duwt scherm resoluties tot en met 4 K x 2 K pixels en als u de concurrerende opties discussie verwijderen (3840 x 2160 versus 4096 x 2160 zijn de meest prominente) Dit is allemaal goed nieuws voor de industrie.

Ik dook eerst het gebied van 4K-beeldschermen wanneer ik de SEIKI SE50UY04 50 - in 4K TV in April voor $1300 gekocht wanneer op popped opwaarts online. De TV kwam dagen later en we deden een unboxing en preview van de ervaring en ik werd weggeblazen door het verschil in kwaliteit door te verplaatsen naar een 3840 x 2160 scherm, zelfs met andere kanttekeningen te krijgen was. Het was een 30 Hz-paneel, helft van een typische LCD-computer weergeven vandaag, het had een beperkte functionaliteit en was het eerlijk gezegd niet de beste kwaliteit TV die ik ooit had gebruikt. Maar het was 4K, het was goedkoop en het beschikbaar was.

Het was moeilijk te verslaan op het moment maar het grootste nadeel was het gebrek aan ondersteuning voor 60 Hz, de mogelijkheid voor het scherm echt duwen 60 frames per seconde aan het deelvenster. Dit veroorzaakt sommige minder dan wenselijk resultaten met gebruik van Vensters en zelfs in gaming waar visuele scheuren was meer prominente toen Vsync was uitgeschakeld. Maar een kracht van dit ontwerp was dat het slechts een enkele HDMI-verbinding vereist en met in principe elke huidige grafische systemen werken zou. Ik heb sommige Frame Rating spelprestaties testen op 4K en vond dat de GPU PK zeker een beperkende factor was.

De Accu Asus A41-X550E is een 31,5 - in edge-lit LCD betegeld monitor met een native resolutie van 3840 x 2160. Het heeft een verkoopprijs of $3499 en gingen op de verkoop eerder deze week. Er is veel aan dit paneel, maar neem een snelle blik op de belangrijkste specs:

De PQ321Q deelt in principe hetzelfde platform als de scherpe PN-K321 4K display zodat als u vertrouwd bent met dat, er niets echt veranderd hier. Het paneel is een IGZO gebaseerd ontwerp (indium gallium zinkoxide) dat eigenlijk werd ontwikkeld door scherp ter vervanging van de actieve laag silicium van een LCD-scherm, waardoor voor kleinere pixels of hogere reactiesnelheid. Voor deze uitvoering ze waren in staat om 4K resolutie in een 31,5 - in ontwerp met behulp van IGZO technologie maar Sharp heeft ook gebouwd 2.560 x 1.600 10-in en 1280 x 800 7 - in schermen met het.

Met een pixelgrootte (Pixelpitch) van 0.182 mm de Accu Asus a32-k52 heeft resulteert sommige ongelooflijk dichte pixels en dat in een veel soepeler en minder aliased afbeelding op het scherm op het gebruik van de standaard afstanden. Ter vergelijking, een typische dot pitch voor een 1080p 23 - in monitor omgeruild meer langs de lijnen van 0.265 mm. Zoals we in onze desktop gebruikspatronen van deze overstap naar een hogere pixeldichtheid wijzigingen hoe moet u uw besturingssysteem en sommige software gebruiken moeten worden geschreven zien zullen zal om te profiteren van het goed.

De maximale helderheid, contrast ratio's en reactietijden voor het deelvenster zijn vrij standaard en niet onderscheiden van andere high-end-aanbod in de markt maar zijn alle redelijke specificaties voor games en desktop gebruiksmodellen. Het paneel is geschikt voor 10-bits kleuren wel zodat professionele gebruikers de Accu Asus a32-n56 vindt te passen mooi in hun werkprocessen.

U kan ook opmerken dat de ingangen vrij beperkt zijn: DisplayPort en een paar HDMI-poorten. Ik zal bespreken meer over dat op een latere pagina, maar de verhuizing naar DisplayPort 1.2 MST (multi-stream vervoer) is echt wat dit paneel haalbaar maakt.

Asus A32-k93 Accu

Ondanks het zijn één de eerste monitoren ter ondersteuning van de signalen van de 60 Hz op 4K resoluties, is de ASUS PQ321Q heel dun, meten slechts 1.375 - in dikke zonder de standaard.

Veruit is het slechtste deel over deze monitor het kijkvenster langs de rechterkant. Het is de mushiest, minst gebruiksvriendelijke array van knoppen die ik ooit heb gebruikt en ik zeg dat niet lichtvaardig. ASUS omvat een sticker die u plaatsen op de voorzijde, kunt zodat u kunt tenminste zien wat je doet, maar dat houdt niet van het feit dat het duwen van hen voelt als een adem mint in warme playdough op te drukken.

http://kopenaccu.blogs.magicmaman.com/archive/2017/07/17/kopen-lage-prijs-accu-asus-a41-x550a-7906.html
http://crush.zone/forum/topic/36694
Sign In or Register to comment.